Program eveniment
9.30 – 10.00 – WELCOME COFFEE ŞI ÎNREGISTRAREA PARTICIPANŢILOR
10.00 – 13.00 – VIITORUL PUBLICITĂŢII TV
Care sunt provocările cu care se confruntă publicitatea pentru TV?
Cum se îmbină publicitatea TV cu cea online, cu tabletele şi cu TV on the go?
Va rămâne TV-ul rege şi în viitor? Care va fi consumul pe TV şi cât se va investi în viitor în publicitatea TV? Modelul tradiţional va dispărea şi vor fi noi modele?
Se poate trece peste aceste provocări prin calitate şi creativitate? Se folosesc noile tehnologii pentru a ţine publicul conectat?
Cum se schimbă publicitatea pentru TV şi cum va arăta în viitor pentru publicul din întreaga lume şi din România?
Care este durata optimă pentru un spot TV?
Cât de des se uită oamenii la TV? Înţeleg ei că publicitatea este necesară?
Care este comportamentul publicului vizavi de reclame? Ce îi atrage la o reclamă? Se duc să caute produsele pe care le văd la TV?
Sunt mai multe reclame la TV în Europa de Est faţă de Europa Centrală?
Câte branduri reţine publicul din reclamele de la TV?
Există o tendinţă la nivel mondial de a trece de la reclamele unde ţi se vorbește direct la reclamele în care trebuie să fii angajat în conversaţii şi în care trebuie să fii văzut, ca oamenii să petreacă timp cu tine? Prind mai bine reclamele care ţi se adresează direct în România faţă de alte ţări din UE?
Încrederea în brandul unui canal TV influenţează impactul advertisingului?
Ce spune publicul despre sponsorizarea unor programe TV, despre plasarea de produse şi despre multichannel advertising?
Vom putea alege singuri ce reclame să vedem şi peste care să trecem dacă nu ne interesează? Vom putea avea publicitate targetată dacă vom da informaţii despre noi? Vom putea cumpara un produs imediat ce am urmarit un spot publicitar printr-un buton de pe telecomandă?
Speakers:
- Dorota Zurkowska-Bytner – VP Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA
- Radu Florescu – President UAPR
- Șerban Alexandrescu – Managing Partner, Headvertising
- Liviu Boitan – President of the Technical Commitee, Romanian Asociation for Audience Measurement and Strategic Planning Director, MediaCom
- Dana Bulat – General Manager, United Media
- Alexandra Iavorschi – Associate Managing Director, Starcom
- Bogdan Bucurei – Director Product Management & Video Content, UPC Broadband, Member of the Board of Directors ARMA
Moderator: Claudiu Pândaru – Director Editorial Mediafax Group