Mediafax Talks about Advertising Measuring

"Tu cat dai pentru imaginea ta?"

20 mai 2008, Clubul Taranului (Muzeul Taranului Roman), Bucuresti

Programul evenimentului

Sesiuni

  • SESIUNEA I - PIATA DE PUBLICITATE DIN ROMANIA - OVERVIEW (VOLUM, INTERPRETARI, TENDINTE)

    MODERATOR: Dan Petre - Managing Partner D&D Research

    • Unde se afla piata de advertising romaneasca, in context european
    • Cand va avea industria romaneasca de advertising un sistem de masurare a volumului de publicitate recunoscut de intreaga piata
    • Primul pas: media traditionala (print, TV, radio)
    • Publicitatea TV, sold out pentru cat timp?
    • Tu cat dai pentru imaginea ta? Relatia dintre client si agentia de media

    VORBITORI:


  • SESIUNEA II - PROVOCARILE UNEI MASURARI CORECTE A INDUSTRIEI DE PUBLICITATE

    MODERATOR: Orlando Nicoara - Director General MediaPro Interactiv

    • Un model de succes: Ungaria
    • Masurarea corecta a audientei TV
    • Publicitatea online se autoreglementeaza
    • Ce inseamna masurare in outdoor
    • Ce mediu de promovare preferam si de ce?

    VORBITORI