Mediafax Talks about Advertising Measuring
"Tu cat dai pentru imaginea ta?"
20 mai 2008, Clubul Taranului (Muzeul Taranului Roman), Bucuresti
Programul evenimentului
Sesiuni
-
SESIUNEA I - PIATA DE PUBLICITATE DIN ROMANIA - OVERVIEW (VOLUM, INTERPRETARI, TENDINTE)
MODERATOR: Dan Petre - Managing Partner D&D Research
- Unde se afla piata de advertising romaneasca, in context european
- Cand va avea industria romaneasca de advertising un sistem de masurare a volumului de publicitate recunoscut de intreaga piata
- Primul pas: media traditionala (print, TV, radio)
- Publicitatea TV, sold out pentru cat timp?
- Tu cat dai pentru imaginea ta? Relatia dintre client si agentia de media
VORBITORI:
- Mihail Vartosu - Presedinte onorific International Advertising Association (IAA) Romania
Masurarea mediilor - etapa 2008
[ descarca prezentarea ] - Stefan Iordache - Presedinte Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR)
Cresterea pietei - cat de repede creste cererea si cat de greu creste oferta
[ descarca prezentarea ] - Andi Dumitrescu - Managing Director, GfK Romania
[ descarca prezentarea ] - Cristian Iorga - Director departament Monitorizare Publicitate, AlfaCont Mediatrack
Monitorizarea bugetelor brute de publicitate. Este acest serviciu util in estimarea valorii reale a pietei?
[ descarca prezentarea ] - Ciprian Stancu - Director de vanzari ProTV
[ descarca prezentarea ] - Liviu Boitan - Strategic Planning Director MediaCom
[ descarca prezentarea ]
-
SESIUNEA II - PROVOCARILE UNEI MASURARI CORECTE A INDUSTRIEI DE PUBLICITATE
MODERATOR: Orlando Nicoara - Director General MediaPro Interactiv
- Un model de succes: Ungaria
- Masurarea corecta a audientei TV
- Publicitatea online se autoreglementeaza
- Ce inseamna masurare in outdoor
- Ce mediu de promovare preferam si de ce?
VORBITORI
- Zsolt Virag - Country Manager Ipsos ASI Hungary
Lessons learned from holistic marketing
[ descarca prezentarea ] - Lucia Romaniuc - Presedinte ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor)
Masurarea audientei TV - o provocare zilnica
[ descarca prezentarea ] - Arina Ureche - Director General BRAT
SATI - un raspuns firesc la dezvoltarea mediului online
[ descarca prezentarea ] - David Strnad - Executive managing director, senior analyst and shareholder of MGE DATA spol. s r.o.
GPS Out of Home Audience Travel Survey - Technologies and Benefits
[ descarca prezentarea ] - Reprezentant ARBOmedia
-
SESIUNEA III - CINE BENEFICIAZA DE UN PROCES CORECT DE MASURARE A PUBLICITATII
MODERATOR: Alexandru Larionescu - Quantitative Research Manager, MediaPro Group
- Cine si de ce asculta radio
- Provocarile masurarii indoor
- Cata publicitate vedem la cinema?
- Ce ne costa sa declaram valorile reale de rate-card si discount-urile pentru spatiul publicitar?
- Urmatorii pasi/Concluzii
VORBITORI:
- Alexandru Larionescu - Quantitative Research Manager, MediaPro Group
Cercetarea radio in crestere de audienta
[ descarca prezentarea ] - Monica Ungureanu - Media Research Director, IMAS
[ descarca prezentarea ] - Dan Gramada - Sales Manager Indoor Media
[ descarca prezentarea ] - Laurentiu Jiga - Presedinte / Director General Brand Management
[ vezi prezentarea ] - Maria Popa - Sales Executive, Hollywood Multiplex Operations
[ descarca prezentarea ] - Dan Petre - Managing Partner D&D Research
Evaluarea perceptiei agentiilor de advertising
[ descarca prezentarea ]