Mediafax Talks about Auto Industry 2008
Business on board
28 octombrie 2008, Hotel Hilton, Salonul Le Diplomate, Bucureşti
Reacţii presă
Azi
Industria auto nu face concedieri
Bursa
Fourmont: Vânzările auto pe piaţa românească nu vor depaşi 300.000 de unităţi în 2009
Tăriceanu: Comisia Europeană a avut o abordare nefirească la contractul cu Ford
Importurile de maşini foarte vechi au explodat după modificarea taxei auto
Ford - Piaţa auto românească va creşte anual cu 15% în următorii cinci ani
Cifra de afaceri a industriei auto din România va depăşi 11,5 miliarde euro în 2008
Business Standard
Inversare de trend în auto: de la deficit de personal la faza "fiecare post contează"
Piaţa auto, în scădere
În 2008, 76 milioane euro, pierderi în asigurări
Compact
Cotidianul
Piaţa auto se întoarce in 2006
Cronica RomÂnĂ
Achiziţia de maşini second-hand influenţează negativ producţia autohtonă
Curentul
Taxa auto mai tare decât criza financiară (1)
Taxa auto mai tare decât criza financiară (2)
Curierul NaŢional
Fourmont: Dacia este mai puţin afectată de criză
Dacia - less affected by crisis, but not to meet 2008 goals
Ford vrea să ne vândă 50.000 de maşini/an
Premierul nu inţelege decizia CE privind Automobile Craiova
Economistul
Dacia este mai puţin afectată de criză, dar nu va atinge obiectivele pentru 2008
Importurile de auto rulate in creştere rapidă
Pierderile pieţei de asigurări vor depăşi nivelul din 2007
Furnizorii Ford derulează investiţii de un miliard de euro in România
Financiarul
Dacia a redus ţinta de vânzări
Orientarea spre second-hand, o himeră cu legile actuale
GÂndul
Dacia taie din plan 50.000 de maşini
Dacia reduce producţia de masini cu 50000 unităţi
Vom avea 300 de maşini la mia de locuitori
Rablele europenilor fac românii fericiţi, dar îngroapă industria locală
Gardianul
Taxa auto afectează industria auto mai mult decat criza financiară
Nine O'Clock
Ford: Romanian automotive market to grow by 15 pc per year in next five years
RomÂnia LiberĂ
Anul următor, piaţa auto va cobori până la nivelul din 2006
Ziarul Financiar
Criza financiară şi importurile second-hand dau piaţa auto înapoi cu 4 ani