Mediafax Talks about OOH
19 aprilie 2007, Howard Johnson Grand Plaza Hotel
Prezentare eveniment
Mediafax, principalul furnizor de informatie din Romania, impreuna cu International Advertising Association Romania (IAA) a organizat pe 19 aprilie 2007, la Howard Johnson Grand Plaza Hotel, conferinta "Publicitatea OOH - Tendinte si provocari", un eveniment care a dezbatut subiecte fierbinti, care privesc intreaga industrie de publicitate.
Jean Francois Decaux, presedintele Consiliului Director si co-director general al grupului JC Decaux, Christian Kauter, CEO Affichage Holding, Jason E. Senior, Vice-CEO si COO News Outdoor Group, divizie a News Corporation, si Markus Schuster, CCO EPAMEDIA Austria, au vorbit la Bucuresti despre noutatile si tendintele in publicitatea out-of-home din intreaga lume.
Alaturi de reprezentantii autoritatilor locale (Vladimir Sommer, Sef de Cabinet al Primarului General al Capitalei si Andrei Chiliman, primar sector 1 Bucuresti), reprezentanti ai Ordinului Arhitectilor din Romania (Mircea Ochinciuc, Presedinte Ordinul Arhitectilor din Bucuresti), ai International Advertising Association Romania (Felix Tataru, Presedinte IAA Romania) si ai companiilor romanesti de outdoor, invitatii straini au dezbatut si aspecte legate de industria autohtona de OOH.
Conferinta a starnit discutii aprinse pe subiecte precum licitatia pentru mobilierului stradal in Bucuresti, reglementari pentru outdoor, estetic si inestetic in outdoor, neconventional si inovator in OOH. Prezentarile vorbitorilor si discutiile cu participantii au inclus si teme precum mobilierul stradal in lume si strategii pentru eficienta in OOH.
Concluzia conferintei a fost ca industria de outdoor are nevoie de o organizatie profesionala care sa o reprezinte si sa ii promoveze interesele in fata autoritatilor locale si guvernamentale, demersuri in acest sens urmand sa fie facute foarte curand.
Mediafax Talks about OOH a reunit profesionistii de top din industria publicitatii din Romania si din strainatate, jucatori din outdoor si indoor, agentii de media, oameni din publicitate, advertiseri, precum si alti specialisti interesati de ultimele tendinte din domeniu.
Incepand din 2006, Mediafax si-a propus sa ofere comunitatii de afaceri din Romania mai mult decat informatie, si anume un forum de dezbatere si o modalitate de dialog cu autoritatile. Asa au fost lansate primele editii ale Romania Retail Forum si Romania Construct Forum si seria de evenimente Mediafax Talks, care reunesc marii jucatori de pe diverse piete si reprezentantii autoritatilor competente, cu scopul de a dezbate subiectele si problemele cele mai arzatoare ale respectivelor domenii.