Mediafax Talks about OOH
19 aprilie 2007, Howard Johnson Grand Plaza Hotel
Reactii presa
Publicitatea stradala strica Bucurestiul
Atac (A.B. - 20 aprilie 2007)Reprezentantii companiilor de publicitate si-au exprimat, ieri, nemultumirea ca autoritatile intarzie elaborarea unor legi care sa reglementeze domeniul publicitatii stradale. Acestia sustin ca in lipsa unui mobilier urban destinat exclusiv postarii de afise, bucurestenii sunt atacati de mesajele publicitare expuse la dimensiuni si densitati foarte mari. Pe de alta parte, oficialii din cadrul Primariei Capitalei sustin "ca organizarea unei licitatii pentru mobilierul stradal al Bucurestiului nu poate demara in lipsa acestor reglementari".
"Greii" outdoor-ului se lupta pentru mobilierul stradal bucurestean
Curierul National (Adriana Dragusin - 20 aprilie 2007)Lipsa reglementarilor in publicitatea outdoor din tara noastra a dus, in ultimul timp, la o organizare de-a dreptul haotica a pietei de profil, astfel incat "produsele" acestei industrii (de la afisele postate in statiile de metrou si autobuz pana la mesh-urile uriase ce acopera cladirile centrale) nu numai ca isi pierd din eficienta transmiterii mesajului, dar se transforma in niste elemente vizibil disturbatoare pentru locuitorii orasului.
Panourile publicitare transforma Bucurestiul in mahala
Realitatea Romaneasca (S.P. - 20 mai 2007)Lipsa reglementarilor din publicitatea outdoor si procesul foarte dificil de instituire a acestora impiedica aceasta piata sa functioneze eficient si dauneaza grav aspectului Bucurestiului, a fost una dintre concluziile Mediafax Talks about OOH.
"Activitatea Primariei - de organizare a unei licitatii pentru mobilierul stradal al Bucurestiului - nu poate demara fara aceste reglementari", a afirmat Vladimir Sommer, seful de cabinet al primariei generale. El a adaugat ca, in cazul in care partea legislativa ar fi solutionata, Municipalitatea ar putea incepe procesul de atribuire a contractului pentru mobilier stradal.
"Micul Paris", acoperit de panouri publicitare
Ziarul Financiar (Alina Pahoncia - 20 aprilie 2007)"Bucurestiul are de 20 de ori mai multe panouri si reclame stradale decat Parisul", a declarat Vladimir Zomer, seful cabinetului primarului general al Capitalei, la o conferinta despre publicitatea out-of-home (outdoor), organizata de Mediafax in parteneriat cu International Advertising Association (IAA).